Friday 25 November 2011

kenangan terindah di temerloh


Aku dan Nik pergi Temerloh.... rumah akak dia..rasa suasana kampung, teringat pulak kampung aku..kat sana  aktiviti yang bestnya ialah berkelah   and bermanja dengan gajah..Hmmmm dah lama tak rasa berkelah tepi sungai macam ni..teringat zaman budak budak dulu selalu berkelah ngan kengkawan...Best.....walaupun lauk simple ja menu berkelah kitaorang...budu,ikan goreng,sayur,ulam  and sup...tapi bila makan ramai ramai macam ni rasa berselera ja..berkali kali aku tambah nasik...hehe...dan destinasi seterusnya ialah Kuala Gandah...masa bermesra dengan gajah walaupun hakikat sebenar benarnya aku ni memamg tak suka haiwan pun...tapi ni lah peluang nak tunggang gajah kan...yang kurang bestnya...ternoda sudah...masa nak tunggang tu aku kena duduk rapat rapat and pegang pinggang si trainer gajah ni...malu aku...apa pun ini lah dikatakan...pengalaman...






No comments:

Post a Comment