Sunday 15 April 2012

INI AKU KER...??


Ini one of Apps dalam Fb…What does your birthday colour say about you  ??
And ni result yang aku dapat…

Emmm betul ka cam tu erk…Mungkin ada sedikit yang betul tapi juz kebetulan kot..hehe
Yang last tu yang buat aku tertarik….
1 .“Aku ni mudah percaya…”
2 .“Susah untuk aku dapatkan cinta…”
3 .“Bila aku kecundang dalam cinta , aku akan lupakannya dengan mudah…”

<<<<MANA ADA MACAM TU>>>
Mungkin tu  dulu la, sekarang aku dah dewasa, dah matang pun…SO

1 .“Nak percaya pun tak da la percaya sangat sebab aku tak nak dibodohkan .Nak DENGAR  boleh, PERCAYA 100% tu JANGAN!!”
2 .Sebenarnya susah nak dapatkan CINTA SEJATI…. Cinta kerana Allah dan bukan sekadar cinta atas nama NAFSU, kalau aku nak pun, cinta yang serius dan ikhlas untuk dijadikan isteri dan bukan nak couple2 ja yang nanti TAKUT AKAN TERLUKA…
3 . Yelah kenapa  nak nangis bagai nak gila and meraung tak tentu hala…Jadi  LUPA kan je yang berlalu dan jangan dikenang benda yang lepas…Teruskan hidup dan buka buku baru…

No comments:

Post a Comment