Tuesday 31 January 2012

HARAPAN SEORANG KEKASIH KEPADA KEKASIH.....


Tuhan kirimkanlah aku kekasih yang baik hati..
Yang mencintai aku apa ada nya….
Itulah antara lirik Munajat Cinta….

Mungkin itulah impian  setiap orang dalam  mencari pasangan..kerana kekasih  yang dinginkan itu….

Dia yang menenangkan hati..
Dia yang selalu menjaga keimanan..
Dia yang selalu mengingatkan solat..
Dia yang selalu mengajar bagaimana harus bersabar..
Dia yang menjaga Agama-Mu.. 
Dia yang selalu berdoa untuk keluarganya..
Dia yang selalu taat kepada ayah ibunya...
Dia yang tak pernah meninggalkan solat..
Dia yang selalu berbicara dengan sopan..
Dia yang selalu tahu tanggungjawabnya..
Dan Dia yang  menerima dengan seadanya…..

Dengan itu….
Ya Allah…..
Bantu aku ya Allah..
Bantu aku untuk menjadi insan yang jauh lebih baik..
Karena aku menginginkan kebaikan..
hanya untuk-Mu dan hanya di jalan-Mu.. 
Jauhkan aku dari segala sifat yang buruk ya Allah..
Aamin..

No comments:

Post a Comment