Wednesday 4 January 2012

NEW YEAR , NEW LIFE……



  Assalamualaikum…dah lama lak rasanya tak menilis lepas balik kampung ni…rindu rasanya….2011 pun dah melabuhkan tirai dan 2012 dah menjengah…macam2 kenangan la  yang kita hadapi sepanjang tahun lepas samada suka atau duka tapi itulah yang memberi pengalaman bermakna dalam kehidupan kita..Bagi aku antara yang menggembirakan bila hajat parents aku untuk mengerjakan haji dah dimakbulkan Allah, syukur Alhamdulillah…. … and kalau yang mendukacitakan ni tak yah nak mention la, sebab teruk mana pun penderitaan aku, ada lagi yang menderita dari aku…
      Apa pun kita mulakan tahun  yang baru dengan kehidupan  baru dan AZAM baru and kalau yang dah kawin tu jangan nak fikir  nak dapat isteri baru jer erkkkk….(nasihat untuk golongan lelaki yang ada skandal).
       Azam baru aku  mesti la nak dapat kehidupan yang baik dari tahun sebelumnya and  moga iman di dada pun nak kena strong gak ni, yea la, selalu goyah jer…huhu..Bukannya goyah sal pa, aku ni kadang2 tak tetap pendirian jer…Fughhh…keputusan ada yang tersasar , ni yang aku nak elakkan..Keputusan nak kena tepat  and jitu….

No comments:

Post a Comment