Wednesday 4 January 2012

KEDAI MADU


Nice name kan…….actually kedai ni ada  sejarah dia yang tersendiri….Al kisahnya bermula begini  baru2 ni kan aku balik kampung sebab nak amik adik aku yang nak cuba nasib kat KL ni…So sebelum tu sempat jugak la singgah kat pasar malam , dalam perjalanan balik tu aku ternampak la kedai yang aku selalu lepak ngan kengkawan  masa zaman sekolah dulu…And nama dia tulah…”Kedai Madu”

Apasal nama kedai dia cam tu erkkk ?? mesti nak tahu kan…. Haaaa sebabnya  pemilik kedai tu memang  bermadu pun …Macam kerap lak aku tulis isu bermadu ni , bukan sebab teringin  bermadu or memadu kasih tapi dah kebetulan tu yang aku ternampak kat sekeliling aku…Menurut kawan aku sebenarnya 2 orang akak ni memang berkawan r, best  friend forever katakan, pas tu akak si A ni dah kawin tapi kawan dia tak kawen lagi so dia rasa kesian ar kat kawan dia ni, so dia pun dengan rela hati izinkan husband dia kawen ngan kawan dia  si B tu, and until  now still bahagia , boleh bisnes sekali lagi tu…Fuggghhhh…Ini lah kawan sejati, so sapa kawan2 yang  sanggup share suami dia cam akak ni  erkkk..Hahaha  tak ramai yang sanggup punya kan, sebab ni kan soal hati dan perasaan, kena ada keikhlasan untuk lakukan pengorbanan…kalau macam  kes ni memang dapat payung emas la, insyaAllah…

No comments:

Post a Comment